Everything changes episode 5

Justins perspektiv:
Hon är så söt! Jag ser att hon simmar längre och längre bort från mig. Jag vänder mig om en snabbis men när jag hör ett skrik vänder jag mig tillbaka och ser att dem små vågorna har förvandlats till stora starka vågor och jag ser inte Flora nånstans..


Jag fick panik, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ropade på hjälp medans jag sprang ut till vågorna för att leta efter Flora. När stormen väl har lagt sig & jag nästan gett upp ser jag en underbar söt tjej ligga på ett berg. Jag simmar fram dit & ser att det är Flora. Jag ser att hon fått  kinden upprivet. Jag tar tag i henne & simmar bort till en strand i närheten. Där hjälper jag henne med kinden & när jag har tvättat klart henne & hjälpt henne börjar hon vakna till.
Floras perspektiv:
Jag kände hur vågorna blev mycket större än vad dem var & jag flyter närmare ett stort berg, jag känner att jag slår i huvudet innan allt blev svart. När jag vaknar igen ser jag Justin framför mig, först blir jag lite äcklad eftersom jag fortfarande avskyr honom men när jag tänker på vad som har hänt ler jag bara. Han hjälper mig upp & ger mig sen en kram.
" Du får aldrig skrämma mig sådär igen " säger han & ger mig en puss på kinden & jag ryser till. Han kände nog antagligen att jag frös eftersom han skakade för han undrade om vi skulle åka hem. Jag nickar & vi börjar gå mot hans bil. Jag sätter mig i passagerarsätet & han backar ut & vi börjar köra mot hans hus. Jag har aldrig varit hemma hos han, eller träffat hans mamma så det ska bli riktigt kul. Hans hus var verkligen stort. Min haka föll minst 5 min när vi hade kommit fram.
" Gillar du det? " Frågar han
" Gillar? Ditt hus är det finaste jag sett! " Utbrister. Justin ler & gör sin hairflip, i verkligheten är det såå mycket sexigare. Vi går in till huset & jag hälsar glatt till hans mamma Pattie & presenterar mig själv. Sen går vi upp till Justin's rum & det var stort! Det största rummet jag sett, mitt vad dubbelt så litet. Jag slänger mig i hans säng & gör mig hemmastadd. Han kommer & lägger sig över mig & ler mot mig.
"Vad?" Undrar jag & ler tillbaka.
" Du är så söt " Svarar han & börjar kyssa mig. Men jag avbryter kyssen snabbt & springer sen iväg ut & bort. När jag kommit en bit sätter jag mig ner på en bänk & tar upp mobilen & slår in Cristians nummer.
"Hallå det är Cristian?"
"Hej det är Flora, jag kan idag, vill du träffas?"
"Visst, vi möts vid stranden, hej!"
"Okej hej" Vi läggerpå & jag springer iväg till stranden. När jag kommit fram ser jag att Cristian redan är där fast med ryggen mot. Jag går fram & håller för hans ögon.
"Gissa vem?"
"Kan det vara jordens underbaraste tjej" svarar Cristian & vänder sig om, hej! säger han & ger mig en kyss på kinden & jag ryser till..håller jag på att få känslor för Cristian?...

Förlåt för min superdåliga uppdatering, men jag har bråkat med min kille, eller ja min ex-kille så att säga så därför har jag inte orkat uppdatera...förlåt!

Kommentarer
Postat av: JBL1

Klart man förstår att du inte årkar blogga när man är trött och har bråkat. Jag har själv en movellblogg. Jag brukar inte blogga när jag är trätt elr har bråkat;) Hoppa siaf att det går över;)

Heejdåå/JBL1

2011-04-04 @ 20:42:31
URL: http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0