Everything changes episode 6

"Kan det vara jordens underbaraste tjej" svarar Cristian & vänder sig om, hej! säger han & ger mig en kyss på kinden & jag ryser till..håller jag på att få känslor för Cristian?...


Han tog min hand & vi gick runt på stranden & sen upp mot landsvägen. Vi går i flera timmar & när det börjar bli skymmning stannar Cristian & drar mig till sig & börjar kyssa mig. Jag besvara kyssen & där står vi i säkert 5 minuter innan jag avslutar kyssen för att kunna andas. Jag ler emot honom & han ler tillbaka.
- Jag..jag tror jag älskar dig! Säger Cristian.
- Jag älskar dig också, svarar jag & kysser honom igen.
Vi börjar gå igen hand i hand & det är en sån härlig känsla, nu var det cristian & jag, jag & cristian, så otroligt! När vi kommit fram hem till mig suckar jag.
- Vad är det? Frågar Cristian.
- Nej allt är bara bra, men vi ses väl snart igen?
- Jadå, jag ringer dig imorgon, hejdå! Säger han & ger mig en snabb kyss innan han går därifrån. Jag kollar mot honom tills jag inte ser honom & går sedan in. När jag kommit in ser jag hur det ligger flera blodfläckar i hallen. Jag får panik & tänker vad pappa kan ha gjort med Jason. Jag springer runt hela huset men ghittar varken pappa eller Jason någonstans. Men slutligen hör jag ett hostande från baksidan & jag går ut & ser Jason ligga der helt nerblodad. Jag springer fram till honom & kramar honom hårt.
- Aj! Hör jag han säga.
- Oj förlåt, vad har hänt, vart är pappa? Men Jason bara kollar på mig med tårar i ögonen.
- Varför är du aldrig hemma för? Du ser vad pappa gör med mig, jag klarar inte det här länge, snälla var hemma oftare! Jason började att storgråta & jag kramade honom hårdare & kände hur det själv började brännas bakom mina ögon.
- Jag..jag lovar! Svarade jag. Jag bar upp honom till badrummet & duschade rent honom & tvättade rent såret. Han skrek av smärta ganska många gånger men jag brydde mig inte så mycket. När jag plåstrat om honom lägger jag honom i hans säng sen byter jag om till pyjamas & lägger mig brevid honom. Jag ger honom en puss på kinden.
- Jag älskar dig syrran! Säger han & somnar.
- Jag älskar dig också, säger jag & ler för mig själv & somnar sen strax efter.....

Ja ni har nog förstått varför min uppdatering har varit så grymt dåligt hoppas jag. Ingeting är löst än tyvärr men jag får gå vidare, han får väl vara sur på mig han accepterar ändå inget förlåt ;) Så nu har ni fått del 6, ganska kort men orkar inte mer :) KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du fattar att du förlorar fett mkt läsare va?!?!?! Kul att gå in på din blogg och se..... INGENTING SKA FRÅN OCH MED NU SLUTA LÄSA DIN BLOGG TYCKTE FAKTISKT ATT NOVELLEN VAR BRA:'( BYEBYE HEJDÅ SHINGALONG BAJSBAJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-22 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0