Orkar inte..

Hej, har ingen ork att blogga. Mitt liv suger fortfarande. Bråkar nu ännu mer med mitt ex & det är bara plågande eftersom jag inte är sur på honom men han är sur på mig så vi har ingen kontakt längre...känns som att mitt liv håller på att förstöras & att jag bara vill försvinna ut från denna värld. Så jag ber tusen gånger om ursäkt att jag inte kommer uppdatera något men jag klarar det inte :(

Föressten, ifall det är någon som skulle vilja hjälpa med den här bloggen. Kommentera med erat namn & emailadress & om varför ni skulle vilja hjälpa till så skickar jag ett mail till den som jag väljer :) Skulle vara super & skulle glädja mig så mycket så inte denna blogg står tom för alla novellläsare.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej!! Jag skulle gärna hjälpa dig med din blogg :)

Jag älskar att skriva noveller.

Jag vill hjälpa dig för dina noveller är bra :)



Hoppas att jag är till någon hjälp

2011-06-18 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0