If i never knew you episode 1

Denna historia kommer att handla om Destiny. Hon kommer från Atlanta & är 16 år mer får ni veta i denna Episode, läs & njut.

Jag vaknade av att jag kände ett par mjuka läppar mot mina. Jag log & öppnade ögonen & där var han, Anton min underbara pojkvän.
- Godmorgon snygging, säger han
- Godmorgon, svarar jag & puttar till honom så jag kan resa mig upp.
Jag går in i badrummet & hoppar in i duschen. Jag är helt inne i mina egna tankar när jag hör någon säga:
- Kan jag joina eller?
Anton hoppar in & ler mot mig & sen börjar kyssa mig & de blir mer & mer passionerade. Det slutar med att vi ligger ner & skrattar.
- Vi kanske ska upp nu? säger jag & börjar resa mig upp. När vi klätt på oss & har gjort oss iordning fixar vi iordning pannkakor till frukost. När vi sitter där i lugn & ro så börjar jag fundera. Min mamma är på semester med min lillebror Tony i 2 månader (jag vägrade att följa med) så därför bor jag själv här hemma med min pojkvän, & min pappa? Ja han dog för 1 månad sen & det är ingeting man släpper så lätt..Jag kom tillbaka till verkligheten när jag kände en hand på min.
- Hur är det? Undrade Anton
- Jodå allt är okej med mig, svarade jag & fejklog.
Han suckade, han visste väl att han inte kunde få någoting ur mig.
- Så vad vill du göra idag då? Frågade han & försökte byta samtalsämne.
- Jag vill helst bara vara hemma, sitta framför tvn & bara mysa med min underbara pojkvän sa jag & kysste honom.
- Låter great! Säger han glatt men blir sen allvarlig, men först måste jag säga en sak till dig...

Så det var första kapitlet, inte speciellt långt men jag bara skrev någoting snabbt så att ni skulle få veta vad den handlade om, tror ni det kommer funka? Jag skriver episode 2 imorgon, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0