Everything changes episode 3

- Jag heter Flora skrev jag tillbaka och efter 1 minut fick jag ett svar tillbaka
- Fint namn ! Jag heter Cristian..


*brr* Ännu ett sms
- Jag är vid basketplanen med en kompis och spelar , vill du träffas ?
- Visst , kan min lillebror följa med?
skickar jag tillbaka
- Det är okej , vi ses snart !
Jag la mobilen i fickan igen och fortsatte att städa sen gick jag in till köket där Jason fortfarande satt och åt.
- Vill du följa med till basketplanen , jag ska träffa en kompis och en av hans? Frågar jag och ler.
- Ja det vill jag ! Säger Jason och ställer undan sin tallrik sen tar vi på oss ytterkläderna. Vi sätter oss i min bil och börjar köra iväg mot basketplanen . När vi kommer fram ser jag 2 killar knuffas och skojas . Jag parkerar bilen och vi går mot planen. Cristian stannar upp och går fram till mig.
- Hej! Säger han och ler
- Hej ! Svarar jag tillbaka. Den andra killen kommer fram till oss.
- Ja det här är min kompis Justin , säger Cristian
- Hej ! Flora , säger jag och skakar hans hand , du ser bekant ut ?
- Gör jag? Haha det förstår inte jag varför , säger Justin och blinkar.
- Nej men serriöst..har vi träffats förut? Undrar jag.
- Så .. du vet inte vem jag är?
- Borde jag det?
- Jag är Justin Bieber!
Justin Bieber .. den bieber som mina kompisar dyrkar?
- Ja .. nu vet jag vem du är .. mina kompisar älskar dig ! Säger jag och ler
- Vad kul ! Så du är inget fan?
- Ska jag vara ärlig så .. nej.
- Nehe .. vill du vara med och spela då ? Undrar han och kastar bollen till mig.
- Visst , du är körd bieber säger jag och börjar springa mot korgen . Justin försöker stjäla den men jag lyckades göra mål .
- Du är ju bra! Säger Justin.
- Ja jag spelar ju ganska mycket med min bror så det är nog därför .
- Vill du vara med och spela? Ropar Justin till Jason som satt på en bänk. Jag ser att Jason ler stort och springer fram till oss.
- Okej , syskonen mot oss andra säger Cristian och vi börjar spelet. Vi kör i säkert 3 timmar men jag och Jason vann med 24-15.
- Vi måste gå hem nu. Får se om pappa kommit hem än , säger jag och tar på mig min jacka och jag och Jason börjar gå mot bilen . När jag ska sätta mig hör jag någon som kommer springades och ser Justin komma fram.
- Du flora .. kan jag få ditt nummer? Vill gärna träffa dig igen? Säger han
Hmm vad ska jag göra..han är ganska söt men endå .. jag hatar honom ! Okej hata kanske är ett starkt ord men ogilla.
- Okej visst säger jag och ger han mitt nummer och jag får hans.
- Tack , vi hörs säger han och springer tillbaka . Jag sätter mig i bilen och vi åker hem .

Justins perspektiv:
Gud så underbar Flora är..jag tror jag börjar gilla henne..
Cristians perspektiv:
Gud så underbar Flora är..jag tror jag börjar gilla henne..

Ojdå vad hände nu? Gillar både Cristian och Justin henne .. det var inte speciellt bra va ? Undra hur det ska gå .

Kommentarer
Postat av: jjuliahultberg :)

fortsätt vill ju veta vad som kommer att hända :D

2011-02-27 @ 19:56:41
URL: http://juliahultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0